Lyssna och lär!

Läste ett intressant inlägg på trip.se som det är värt att fundera lite kring…

SK_0208…// Fortsättning på paneldebatten om den digitala närvaron. Striden om kunden kommer alltid vara leverans av kvalitet! Vi diskuterar fortfarande inifrån och ut, skapa kampanjer och briljanta idéer mot målgruppen. Samma gamla budskap om att skrika ut sitt meddelande till en definierad mottagare. Det är som att skrika ut sitt budskap på en fullsatt fotbollsarena.

Sök upp platserna där ditt varumärke eller område debatteras och delta aktivt. Och spendera budgeten på proaktivitet genom att lära dig; förbättra din produkt/erbjudande/upplevelse genom dialog, förbättra budskapen (oavsett kanal) och använd webben till att hitta rätt mediamix. //… Läs mer här.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s