Indien -fallstudie och framgång

Under en av de värsta ekonomiska nedgångarna i modern historia står Indien stadigt. Företag som befinner sig i Indien växer och blir betydligt mer konkurrenskraftiga. Vare sig det är inom tillverkning, utveckling eller försäljning, så börjar företag få en holistisk syn på Indien som marknad och exportland. Med en tillväxt på runt 7 % och en allt starkare medelklass med en enorm intern konsumtion befinner sig Indien i ett mycket intressant skede för utländska företag.

Sweden-India Business Council, tillsammans med Handelskammaren Mälardalen och Östsvenska Handelskammaren hälsar er välkomna till ett marknadsseminarium.

Program
– Registrering och förtäring (frukost / landgång)
– Handelskammaren hälsar välkommen och presenterar Global Eyes.
– Sweden-India Business Council informerar om vikten av nätverk, affärskulturer och affärsklimat i Indien.
– Lars Wiik, Exportchef Indien och Kina hos Systemair samt Mats Holmberg från ABB berättar om företagens framgångsrika utveckling i Indien.

Tid/Plats/Anmälan
2010-03-10, 07.30-09.30
Aros Congress Center, Västerås, Västerås
susanne@handelskammarenmalardalen.se

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s