Seminarium om hur film & TV-produktioner skapar tillväxt

Vad har Lisbeth Salander och James Bond gemensamt?

Film är inte bara kultur. Allt fler kommuner och regioner använder filmen som ett kraftfullt verktyg för att marknadsföra sig och stimulera besöksnäringen.

Välkommen till ett seminarium där du som arbetar med turism- och näringslivsutveckling får veta vad film och TV kan betyda för din verksamhet. Hur påverkas det lokala näringslivet när en film- eller TV-produktion kommer till stan? Hur kan film stimulera besöksnäringen? Du som är producent inom långfilm, TV eller reklamfilm får reda på vad du kan vinna på samarbete med en kommun. Du får träffa flera aktörer som kan hjälpa din verksamhet i det här sammanhanget.

Läs mer i programmet och anmäl dig via Filmregion Stockholm-Mälardalens hemsida www.frsm.se, senast den 17 maj

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s