Sverigebilden 2010 – Sveriges internationella position & förutsättningar

Svenska institutet har i dagarna kommit med rapporten Sverigebilden 2010. Det är den femte i raden av mätningar av det svenska varumärket (Anholt Nation Brands Index). Uppfattningarna om Sverige och 49 andra länder mäts i paneler i 20 länder. Mätningarna är ett verktyg för hur Sverige bäst ska presentera sig utomlands, var vår styrka och svaghet finns.

Sverıgebılden 2010 – 84 sıdor om hur världen upplever Sverıge och vıkten av att stärka Sverıges attraktıonskraft på den globala arenan.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s