The Essence of Sweden – det internationella nyhetsbrevet väcker nyfikenhet

I veckan skickade vi ut vårt internationella nyhetsbrev till utländska researrangörer, återförsäljare, samarbetspartners och media. Samma dag fick vi respons från mottagare som ville veta mer och det kom även flera förfrågningar från företag som ville bli tillagda på vår sändlista för kommande utskick.

Nyhetsbrev11Nyhetsbrevet når ett 1000-tal mottagare och lyfter fram de aktörer som är med i vårt arbete på Internationellt Nivå 2.  Denna gång uppmanade vi till att boka möten med oss på Swedish Workshop i St. Petersburg och Moskva. Nyhetsbrevet innehåller även nyheter om Folkhemsturen ”Sweden – The Middle Way”, information kring vår produktmanual för researrangörer som finns online på www.theessenceofsweden.se samt en presentation av Skantzen Brukshotell. Läs brevet här.

Vill du få kommande utskick? Skicka ett e-post till asa.stanaway@vkl.se så lägger hon upp er på sändlistan.

One response to “The Essence of Sweden – det internationella nyhetsbrevet väcker nyfikenhet

  1. Pingback: Vi lyfter kvalitetsmärkta upplevelser och boenden i vårt internationella arbete | Turism i Västmanland

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s