Nytt seminarium för hotellchefer

Rivstarta det nya året med de senaste nyheterna inom distribution och sociala media. Den 14 januari 2014 arrangeras Hotel Market Seminars med fokus på strategi och taktik för att lyckas öka intäkterna på en marknad där konkurrensen om gästerna blir allt hårdare.

Hotell Market SeminarsInnehållet vänder sig till ledande befattningshavare inom hotell, t.ex. hotelldirektörer, hotellchefer och revenue managers och även övriga med intresse för Revenue Management. Hotel Market Seminars består av inspirerande föreläsningar, paneldiskussioner, diskussionsgrupper och en minimässa med branschens leverantörer.

Utvecklingen sker i snabb takt och antal lösningar som erbjuds blir allt fler. Det är en utmaning att välja de långsiktigt rätta lösningarna. Den 14 januari 2014 får deltagarna tillfälle att dela erfarenheter med kollegor i branschen samt träffa och jämföra olika leverantörer. Målet är att alla ska få med sig idéer och inspiration samt praktiska lösningar.

Bland frågeställningarna som vi ska försöka besvara finns:
* Vem har rätt att bedöma mitt hotell?
* Hur gör man besökare till bokare?
* Blir det bättre för hotellen om Rate Parity blir förbjudet?
* Vilken betydelse har sociala media för revenue management?
* Vad har hotellets rykte för betydelse för prissättningen?

Läs mer och anmäld dig på linkevent.no.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s